Erzincan Kanal Tedavisi

Ağızda bakteri plağı oluşumu ardından dişlerin arasında kalan besin artıklarının da asit oluşturması nedeniyle mineral doku çözülmeye başlar. Sonuçta; diş çürükleri ve oyuklar meydana gelir. Ağrılar daha da artar ve gerekli tıbbi müdahale yapılmadığında iltihaplanma vb. durumlarla karşılaşılması kaçınılmazdır.

Kanal tedavisi genel bir tanımla; çürük veya enfekte olmuş dişleri kurtarmak için yapılan tedavi çeşididir. Diş çekme işleminden önce denenen onarım yollarındandır. Diğer adıyla endodonti tedavisi günümüz şartlarında gelişen teknolojiyle daha da kolaylaşmıştır. 1 – 2 seanslık kısa bir tedavi süresi vardır. Kanal tedavisinin asıl amacı ağrıya sebep olan sinirleri almaktır.

Öncelikle diş hekimine ya da endodontiste başvurup uzman hekimim tarafından muayene yapılır.

Hekim tarafından ön tanı koyulduktan sonra kesin tanı için röntgen filmi çektirilmesi gereklidir.

Çekilen röntgen filminde kök kanallarının durumu gözlemlenir, enfeksiyon veya çürük tespit edilir.

Uzman hekim hangi tedavi yöntemini uygulaması gerektiğine karar verir. Şayet kanal tedavisi söz konusu olacaksa söz konusu dişin yan

taraflarındaki alanları uyuşturmak için lokal anesteziye başvuracaktır.

Tedavi süresince ağız içinin kuru olması gereklidir. Buna binaen ağız içine bir lastik tabakası yerleştirilir.

Ardından asıl işleme sıra gelir. Uzman hekim kök kanalına ulaşabilmek için öncelikle küçük bir delik açar. Oradan başlayarak çürük bölgeyi ve pulpayı diş içinden çıkarır.

Kök kanal törpüleri ile temizliği sağlar.

Sinir ve diş özü alındıktan sonra dişten çıkan mikro kalıntıları su veya sodyum hipoklorit ile temizler.

Son olarak ise dolgu ile işlemini noktalar.

Erzincan Kanal tedavisi ardından birkaç gün dişlerde hassasiyet olabilir. Bu dönemin ağrıları reçetesiz ağrı kesicilerle kontrol edilebilir.

Erzincan Kanal Tedavisi Fiyatları

Erzincan Kanal Tedavisi Fiyatlarını öğrenmek için kliniğimiz telefonlarını arayarak bilgi alabilirsiniz.