Erzincan Diş Beyazlatma

Güzel dişleri güzel gülüşleri herkes ister. Çeşitli nedenlerle sararan, renk değişimi oluşan dişler istenmeyen bir görünümle rahatsız edici hal alır. Böyle durumlarda kaplama tedavileri de uygulanabilirken, dişlerinde şekil bozukluğu olmayan ve tek problemin renk bozukluğu olduğu şikayetiyle uzman hekime başvuran hastalarda beyazlatma tedavisi en doğru işlem olacaktır.

Erzincan Diş beyazlatma işlemi diş dokusuna zarar vermez. Daha sağlıklı ve estetik bir görünüm için tercih edilir. Bu uygulama diş hekimi kliniklerinde uzman tekniklerle gerçekleştirildiği gibi günümüzde artık eczanelerden veya marketlerden temin edebileceğiniz diş beyazlatıcı kimyasal ürünler ve macunlarla evde uygulamak da mümkün. Fakat her yöntemin farklı etkileri, sonuçları olabilir. Uzman doktorun yönergelerine göre hareket edilmesi en sağlıklı tercih olacaktır.

Doktorun ön muayenesinde koyulan tanılar dişler için en ideal tedavi yolunu belirlemekte önemlidir. Dişlerdeki renk değişimi, bu değişikliğin tipi, şiddeti, yaygınlığı, hastanın yaşı, renk değişimini etkileyen unsurlar ve daha önce yapılan tedaviler gözden geçirilir. Böylece diş beyazlatma işleminin uygulanabilirliği değerlendirilir.

Bazı hastalarda duruma bağlı olarak diş beyazlatma tedavi süresi uzayabilir. Adım adım istenilen tondaki beyazlığa ulaşmak için farklı metotlar kullanılabilir. Diş etinde çekilme veya diş yapısında bozulmalar olan hastalarda profesyonel tekniklere başvurmak önem arz eder.

Ağartma (bleaching): Karbamid peroksit ya da hidrojen peroksit kullanılarak uygulanır. İçsel nedenlerle meydana gelen renk değişimleri için bu yöntem tercih edilir. Diş kliniğinde uzman hekim tarafından hızlı ve net sonuç alınması mümkündür.

Aparat (tray) Uygulaması: Diş beyazlatmada aktif kullanılan maddeleri içeriğinde barındıran bir jelden oluşan ve kişiye özel hazırlanan diş aparatlarının evde yarım saatlik takılması ile gerçekleştirilir. Tedavi süresinde belirtilen şekilde kullanılması dişlerde bariz beyazlamayla sonuçlanacaktır.

Erzincan Diş Beyazlatma Fiyatları

Erzincan Diş Beyazlatma Fiyatlarını öğrenmek için kliniğimiz telefonlarını arayarak bilgi alabilirsiniz.