Erzincan İmplant Tedavisi

Eksik dişlerin tedavisi için kullanılan protez dişlere "implant" denir. İmplant tedavisi; çürük, periodontal hastalık veya travma gibi nedenlerden dolayı dişini kaybeden insanlara uygulanır. Amaç, ağız ve diş sağlığını ideal seviyeye çıkarmaktır. Diş erimesi ya da kırılmasında da bu tedavi yöntemine başvurulur.

Fakat bazı durumlarda implant uygulaması yapılamaz. Şayet çok fazla sigara tüketiminden, diş sıkmaktan, sistemik hastalıklardan, diş eti hastalıklarından ya da kötü alışkanlıklardan dolayı ilerleyen bir kemik erimesi söz konusu olan hastaların kemik yapıları implant tedavisi için uygun değildir. Bu nedenle öncesinde film çekilir ve çene kemiğinin implant uygulamasına uygunluğu incelenir. Ardından diş hekimi tarafından hangi implant türü kullanılacağı belirlenir.

Subperiostal implant; ince metal alaşımlardan oluşur.

Endosseöz implant; Endostal implant da denir. En sık kullanılan implant türüdür. Vida, silindirik ve blade implantları olmak üzere 3 ayrı uygulama yöntemi vardır.

Transosseöz implant; amacı kemik boyundaki yetersizliği gidermek olduğu için kemik boyunca uygulanır.

İntramukozal implant; tamamen titanyum kaplama olan implant türüdür. Protezin çene kemiğine kaynaşması açısından kolaylaştırıcı bir özelliğe sahiptir.

Endodontik implant; genellikle zayıf dişlerin yapısını sabitleştirmek için kullanılan bir yöntemdir.

Çoğu alanda geçerli olmasa da bu noktada implant markası olarak “en iyi implant en pahalı olandır” desek abartmış olmayız. Kullanılan malzemenin kalitesi, ağız ve diş sağlığınız açısından en iyi sonucu almanızı sağlayacaktır.

Tedavi süreniz 2 ile 9 ay civarı olacaktır. Bu süreçte diş etine veya dişe basınç uygulamaktan, aşırı sıcak veya soğuk besinlerden kaçınmalısınız. İlk gün gargara yapmak, sert besinler tüketmek gibi davranışlar implanta zarar verebilir.

Erzincan İmplant Fiyatları

Erzincan İmplant Fiyatlarını öğrenmek için kliniğimiz telefonlarını arayarak bilgi alabilirsiniz.