Erzincan Gömülü Diş Ameliyatları

Gömülü diş; olmaması gereken yerde çıktığı için çene kemiği altından kalan ve orada büyüyen dişe denir. Çoğunlukla 20 yaş dişi diye bilinen azı dişinin gömülü kalma durumuyla uzman hekime danışanlar olsa da diğer dişlerden, köpek dişleri, küçük azı dişleri ve yan kesici dişleri de benzer şekilde gömülü diş kategorisine girdiği vakalar vardır. Çene kemiğinin yeterince gelişememesinden ya da ağız içindeki dişlerin konumu nedeniyle yeni çıkan dişin konum bulamaması durumu sonucunda oluşur. Herhangi bir hastalığa ya da ağrıya sebep olmayan gömülü dişler çekilmek zorunda değildir. Fakat giderek artan ağrılar veya iltihaplanmalar meydana geldiyse diş hekimine başvurulması gerekir.

Gömülü dişler artık ağrı ve iltihaplara yol açarak günlük hayatı sekteye uğratır hale geldiğinde ameliyatla alınması gerekir. Bu durumda lokal anesteziye başvurulur. Uyuşan bölgede çalışmalara başlanır. Diş etrafındaki kemik kaldırılır ve gömülü diş çekilir. Gömülü dişler çekildikten sonra, çoğunlukla gelişmiş bir diş olarak çekildiği için, büyük oyuk meydana gelebilir. Bu bölgeye dikiş atılarak yaranın tedavisi başlar. Ortalama bir hafta sonra dikişler alınır ve tedaviye nokta koyulur. Hastanın durumuna göre hekim tarafından ilaç tedavisi başlatılabilir. Gereken tedaviyi doğru bir şekilde uygulayan hastalarda olumlu yanıt alınması çok olası. Tedavi sonrasında ağız hijyenine önem verilmesi gerekir.

Yalnızca ilaç içerek gömülü diş ağrısını durdurmak isteyenler için daha büyük tehlike meydana gelebilir. Diş etrafında kist oluşumuna sebep olmak ya da çene kemiğini zayıflatıp başka problemlere yol açmak, tedaviyi yalnızca zorlaştıracaktır. Bu nedenle gömülü diş şikayetiyle karşılaşıldığında ameliyattan çekinip evde geçmesini beklerken daha büyük hastalıklara zemin hazırlamaktansa uzman desteği almak en doğru tercih olacaktır.

Erzincan Gömülü Diş Ameliyatları Fiyatları

Erzincan Gömülü Diş Ameliyatları Fiyatlarını öğrenmek için kliniğimiz telefonlarını arayarak bilgi alabilirsiniz.